Reklamácia tovaru
Keď máš dosť času, (alebo rád čítaš dlhé romány) tak „Reklamačný poriadok“ vytvorený podľa zákona si môžeš stiahnuť a uložiť do počítača TU nižšie (a prečítať neskôr).
Keď nemáš rád dlhé čítanie, tak ponúkame jednoduchší variant.
Pre nás je samozrejmosťou, že ak nie je zákazník spokojný s u nás zakúpeným tovarom, tak tovar vymeníme za iný alebo Ti vrátime cenu tovaru - bez zbytočných otázok
Veľa internetových obchodov sa snaží vyhnúť tejto "záťaži" tvrdiac, že veľa zákazníkov túto možnosť zneužíva.
My veríme, že „ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva”.
Zabezpečujeme to, čo by sme aj my očakávali od internetového obchodu, a naši zákazníci práve toto oceňujú.
A preto sme sa proces reklamácie (aké škaredé slová) snažili čo najviac zjednodušiť.
Pred samotnou reklamáciu odporúčame prečítať si pár viet o našich zárukách nižšie:
Takže samotná reklamácia v krokoch:
- vyplň kontakty cez on-line formulár
- vyber si spôsob riešenia tvojej reklamácie
- doplň ešte údaje ktoré nám chceš oznámiť
- a odošli.
U nás je to také jednoduché. A nič nemusíš vysvetľovať!
Akonáhle obdržíme tovar začneme vybavovať tvoju reklamáciu.
V závislosti od toho akú formu riešenia tvojej reklamácie si vybral, budeme Ťa kontaktovať telefonicky a vyriešime detaily, vymeníme Ti tovar za iný alebo bez výhovoriek vrátime peniaze – obratom (a nie do 14 dní - máme zlé skúsenosti)